Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Žemės ūkio ir sunkiojo transporto eksploatacijos klaidos ir kaip jų išvengti

   2014-10-13

Žemės ūkio ir sunkusis transportas – specifinė ir brangi transporto sritis, reikalaujanti gerokai daugiau dėmesio ir investicijų negu lengvieji automobiliai. Deja, jie taip pat dėvisi ir genda. Jeigu sunkusis transportas eksploatuojamas netinkamai, gedimų tik daugėja. Kokie gedimai pasitaiko dažniausiai ir kaip jų būtų galima išvengti? Visa technika, nesvarbu ar ji nauja ar sena, daug dirbanti ar išvažiuojanti tik keletą kartų į metus, turi tendenciją gesti. Tai turėtų suprasti kiekvienas šios technikos savininkas, ir tam, kad užtikrintų savo ir kitų saugumą, nepatirtų finansinių nuostolių turi periodiškai ją prižiūrėti, tikrinti ir, atėjus laikui, remontuoti. „Mūsų įmonė specializuojasi sunkiojo transporto pavarų dėžių, reduktorių, vairo mechanizmų remonte, tad šie gedimai ir yra „duona kasdieninė“. Kasdien remontuojame būtent kažką iš minėtų mazgų ir sistemų.“ – pasakoja TSŠK „Inžinerija“ vadovas Leonas Vedeikis. Minėtų sunkiojo transporto agregatų gedimai tiesiogiai susiję su metų sezonais. Praktika rodo, kad žiemą dažnai sugadinamos pavarų dėžės. Taip atsitinka neatsargiai buksyruojant įklimpusį transportą ir neatjungus kardano veleno. Jeigu tokiu būdu yra buksyruojama bent 5 kilometrus, dėl to, kad nesisuka tepalo siurblys ir sistema nėra tepama, gali susilydyti guoliai, perkaisti krumpliaračiai ir t.t. Tepimo nebuvimas – tipinė pavarų dėžių su išoriniais tepalo filtrais problema.Tokius filtrus reikia keisti mažiausiai kartą per metus. Priešingu atveju, jų korpusai gali prarūdyti ir pradėti leisti tepalus. Remontas tokiu atveju kainuos nepigiai. Patiems galima nustatyti ir pavarų dėžių gedimus. Transporto priemonei važiuojant reiktų atleisti akceleratoriaus paminą. Jeigu pavara iššoka (kitaip sakant „dingsta“), tai išduoda, kad sudilę pavarų dėžės sinchronizatoriai ir jai būtinas, mažiausiai, kapitalinis remontas. Žiemą dažniau genda ir galinių transporto priemonių tiltų reduktoriai. Dažniausiai problemos fiksuojamos esant slidžiai kelio dangai. Teoriškai visi vairuotojai žino, kad ratams prasisukant būtina naudoti blokavimo mechanizmą, tačiau prieš posūkį šį mechanizmą reikia atjungti. Neatjungus, po posūkio gali pasigirsti nemalonus traškesys -  sulūžta satelitų mechanizmas. Satelitų lūžimą nustatyti ganėtinai paprasta ir automobiliui stovint. Tereikia išleisti tepalą iš tilto - jeigu jame bus metalo priemaišų - laukia remontas. Sunkiojo transporto savininkai turi įprasti atsiradus gedimams kreiptis į specialistus. Tik turintis atitinkamą įrangą, sąlygas ir patirtį serviso darbuotojai tiksliai nustatys gedimo sunkumą ir pavojingumą. Nežinant gedimo pobūdžio, nerekomenduotina toliau intensyviai eksploatuoti transporto priemonės: net nedidelis gedimas, toliau važiuojant ar dirbant, gali tapti kapitalinio remonto priežastimi. Visas dylančias dalis keisti reikia tada, kada jų gedimai tik pradeda reikštis. Dažnai mažas gedimas lemia daug  rimtesnių gedimų atsiradimą. „Techniką reikia periodiškai prižiūrėti, tikrinti bei laiku remontuoti. Ne visuomet vairuotojas ar transporto priemonės savininkas tai gali padaryti pats,- priduria pašnekovas. -  Žinios apie kiekvieną transporto priemonę ar atskirą jos agregatą įgyjamos studijuojant bei per ilgametę praktiką. Iškilus bėdai ar norint gauti profesionalų patarimą, mūsų specialistai visuomet pasirengę padėti“. 1. Kad sunkusis transportas tarnautų ilgai jį reikia eksploatuoti tinkamai ir nepamiršti nuolatinės priežiūros. 2. Dalį gedimų galite nustatyti ir patys, tačiau nepamirškite, jog tinkamai įvertinti technikos būklę bei profesionaliai patarti reikalingos žinios bei ilgametė patirtis. 3. TSŠK „INŽINERIJA“ servise atliekamas visų tipų sunkvežimių vilkiku žemės ūkio mašinų pavarų dėžių reduktorių vairo stiprintuvų remontas ir teikiamos konsultacijos.

Direktorius Leonas Vedeikis 8 686 01447
Laimis Mocevičius 8 614 99189
Algirdas Gudauskas 8 685 33373
inzinerija.klubas@gmail.com
www.inzinerija.eu
ASU mokomasis poligonas, Technikos takas 7
Karkiškių km., Ringaudų sen., Kauno raj.

 

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2020 09 25 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2020. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite